Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

HomeLatest imagesSearchRegisterLog in

New group/clan WoW:Family

Go down 
3 posters
AuthorMessage
Aquiles
Admin
Aquiles

Registration Date : 2010-12-21

New group/clan WoW:Family Empty
PostSubject: New group/clan WoW:Family   New group/clan WoW:Family Icon_minitimeFri Jan 14, 2011 7:46 pm

Bueno este post es principalmente en español porque por ahora no queremos que nuestra gente hable en otro idioma que no sea en español Razz
Este grupo fue creado por mi y mi amigo que antes su char se llamaba '' Artemisa '', entonces hoy decidimos crear este grupo llamado '' WoW:Family '' donde crearemos full magos llamados '' WoW:SuNickquequieran '' por ejemplo yo me llamo '' WoW:Aquiles '', para unirse deben tener estos requisitos:

- Ser un poco activo
- Tener en tu nick la palabra primero: '' WoW: ''
- Agregarme en el msn: emanuel_lokos@hotmail.com
- Ser orco
- Ser de los magos petisos Razz

Nosotros en beef siempre ayudaremos a nuestros nuevos amigos del clan, tenemos muchas darkness para todos los que se unen, recuerden que deben hablar en español para unirse y tener ante de su nick eso '' WoW: ''

------------------------------------------------ English ------------------------------------------------------------------

Well this post is mainly in Spanish because right now we do not want our people to speak in a language other than Spanish: P
This group was created by me and my friend before your char was called''Artemis,''then decided to create this group today called''WoW:Family''where magicians create full-called ''WoW:Urnick'' for example, ''my name is WoW:Aquiles,''to join must have these requirements:

- Being a little active
- Take your nick first word:''WoW''
- Add me on msn: emanuel_lokos@hotmail.com
- Be orc
- Being of the Magi ponies Razz

In beef We always help our new friends from the clan, we have lots of darkness for all who join, remember to speak Spanish to join and have your nickname to that,''WoW:''
Back to top Go down
https://orionko.ace.st
yanko

yanko

Registration Date : 2011-01-10

PostSubject: Re: New group/clan WoW:Family   New group/clan WoW:Family Icon_minitimeSat Jan 15, 2011 1:01 am

Aquiles wrote:
Bueno este post es principalmente en español porque por ahora no queremos que nuestra gente hable en otro idioma que no sea en español Razz
Este grupo fue creado por mi y mi amigo que antes su char se llamaba '' Artemisa '', entonces hoy decidimos crear este grupo llamado '' WoW:Family '' donde crearemos full magos llamados '' WoW:SuNickquequieran '' por ejemplo yo me llamo '' WoW:Aquiles '', para unirse deben tener estos requisitos:

- Ser un poco activo
- Tener en tu nick la palabra primero: '' WoW: ''
- Agregarme en el msn: emanuel_lokos@hotmail.com
- Ser orco
- Ser de los magos petisos Razz

Nosotros en beef siempre ayudaremos a nuestros nuevos amigos del clan, tenemos muchas darkness para todos los que se unen, recuerden que deben hablar en español para unirse y tener ante de su nick eso '' WoW: ''

------------------------------------------------ English ------------------------------------------------------------------

Well this post is mainly in Spanish because right now we do not want our people to speak in a language other than Spanish: P
This group was created by me and my friend before your char was called''Artemis,''then decided to create this group today called''WoW:Family''where magicians create full-called ''WoW:Urnick'' for example, ''my name is WoW:Aquiles,''to join must have these requirements:

- Being a little active
- Take your nick first word:''WoW''
- Add me on msn: emanuel_lokos@hotmail.com
- Be orc
- Being of the Magi ponies Razz

In beef We always help our new friends from the clan, we have lots of darkness for all who join, remember to speak Spanish to join and have your nickname to that,''WoW:''

yo soy rogue D: pero humano ... no puedo entrar al clan *-* voy a ver si me kreo un pelao chato Very Happy!!
Back to top Go down
https://2img.net/r/ihimizer/img513/9977/yooocopia.png
4PaniC

Registration Date : 2011-01-14

PostSubject: Re: New group/clan WoW:Family   New group/clan WoW:Family Icon_minitimeTue Jan 18, 2011 3:33 am

me apunto entrare con mi cabeza de limon tbm Very Happy
Back to top Go down
yanko

yanko

Registration Date : 2011-01-10

PostSubject: Re: New group/clan WoW:Family   New group/clan WoW:Family Icon_minitimeTue Jan 18, 2011 3:41 am

4PaniC wrote:
me apunto entrare con mi cabeza de limon tbm Very Happy

oe cabeza de limon tu ya eres humano te kedas aka o te cogoteo como es D:
Back to top Go down
https://2img.net/r/ihimizer/img513/9977/yooocopia.png
Sponsored content

PostSubject: Re: New group/clan WoW:Family   New group/clan WoW:Family Icon_minitime

Back to top Go down

New group/clan WoW:Family
Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» I can not help GM create clan/ No puedo Crear Clan Ayuda GM
» CLAN •EveryBodyHatesMe•
» New Clan Redemption
» Clan - SinnerS™ (Orc Side)
» Adrenaline HUMAN CLAN